środa, 3 maja 2017

TOP 5 SERIALI!









HEJA!

Od dłuższego czasu szukam każdej wolnej chwili , aby ją spędzić oglądając ulubiony serial.
Z racji tego ,że sporo udało mi już obejrzeć , chciałabym przedstawić wam pięć propozycji,
Mam nadzieję ,że chociaż jeden wam przypadnie do gustu . Są one dość znane, więc może niejeden z nich już oglądaliście :)   Zapraszam! 




1."PRETTY LITTLE LIARS"
"Słodkie kłamstewka" to serial  opowiadający historię czterech dziewczyn:Arii,Spencer, Hanny oraz Emily .Na "babskim" spotkaniu zaginęła ich przyjaciółka Alison.
Później cała czwórka zaczyna dostawać wiadomości od kogoś, kto podpisuje się "A".
Osoba ta grozi, że zdradzi wszystkie ich sekrety, a nawet te, o których wiedzieć mogła tylko Alison. 
----------------------------------------------------
Był to mój pierwszy serial i dzięki niemu pokochałam je oglądać. Wciągnął mnie bardzo do tego stopnia ,że połowa moich wakacji została spędzona przed laptopem oglądając 'Słodkie kłamstewka".









2."FAKING IT"
Serial opowiada o dwóch najlepszych przyjaciółkach -Karma i Amy, które decydują się udawać lesbijki , by zyskać popularność.
----------------------------------------------------
Tak szczerze ten serial był przyjemny i relaksujący , ale wydaje mi się ,że długo w mojej pamięci nie będzie tkwił.
Ale mimo wszystko mi się podobał i wiem ,że wielu z was także będzie.









3."PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW"
Serial opowiada o dwóch braciach , którzy wracają w rodzinne strony, gdzie poznają Elenę , nastolatkę uderzająco podobną do wampirzycy , która ich przemieniła.
--------------------------------------------
Ten serial jest naprawdę dobry.Nie mam się do czego przyczepić.Uwielbiam  bohaterów , ale czasem mam ochotę wejść do tego serialu i wygarnąć co myślę o niektórych osobach.Jest momentami stresujący i szokujący, ale również romantyczny i za to go kocham.Jest naprawdę godny polecenia. Jeżeli ktoś jest wrażliwy na krew to raczej nie dla niego :D 








4."RIVERDALE"
Serial opowiada o grupce natolatków (Archie,Betty,Veronica,Cheryl).Ich życie zmienia się ,gdy umiera brat Cheryl -Jason. Muszą zmagać się z ciągłymi trudnościami i zagadką dotyczącą śmierci Jasona.
-----------------------------------------
Słyszałam różne zdania na temat tego serialu.Osobiście jestem zadowolona,że zaczęłam go oglądać.Ma w sobie urok i za go lubię .Każda postać świetnie gra swoją rolę.Odcinki są dodawane co
czwartek , więc z niecierpliwością czekam na każdy kolejny.











5."THIRTEEN REASONS WHY"
 Serial opowiada o Hannie Baker , która popełnia samobójstwo ,a  jej znajomy dostaje 13 kaset magnetofonowych na których dziewczyna nagrała powody do odebrania sobie życia.
----------------------------------------------
Na koniec najlepsze :)) Jak wcześniej pisałam serial opowiada o samobójstwie,czyli o czymś poważniejszym,ale ówcześnie znanym. Jest romantyczny i wzruszający,ale również pouczający.Pokazuje nam jak niektórzy nieświadomie mogą "zrujnować" komuś życie,Po obejrzeniu tego serialu miałam pustkę w głowie , mieszane uczucia,ale jednego jestem pewna ,nigdy nie będę żałować ,że go obejrzałam i na dłużej zostanie w mojej głowie.
Serial pokochałam dosłownie za wszystko i każdemu serdecznie go polecam (chyba,że ktoś ma słabe nerwy to niech sobie odpuści).




Do zobaczenia!















14 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawił mnie pierwszy serial i "pamiętniki wampirow" może,którys sobie przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętniki Wampirów kiedyś oglądałam, początkowe sezony bardzo mi się podobały, ale chyba po 3 przestałam oglądać :) 13 powodów uwielbiam! Obejrzałam wszystkie trzynaście odcinków w dwa dni! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętniki oglądam cały czas , ale z przerwami :D A 13 powodów obejrzałam również szybko bo chyba w trzy dni :))

      Usuń
  3. nie przepadam ogólnie za serialami, ale ostatnio wciągnęło mnie 19+ :D pierdoły ale porywają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha zgadzam się , czasem fajnie obejrzeć takie głupotki :D

      Usuń
  4. Uwielbiam PLL i TVD :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam fanką seriali, jednak "Pamiętniki Wampirów" i "Thirteen Reasons Why" wydają się być interesujące ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować obejrzeć, zachęcam! I również pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Oglądałam PLL, Riverdale i 13RW. Są to naprawdę dobre seriale! Do tego polecam The 100, w którym jestem zakochana :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele słyszałam o The 100.Jak znajdę chwilę czasu to na pewno obejrzę.Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Jestem właśnie po obejrzeniu całego " 13 reasons why". Serial jest bardzo wciągający, a mnie osobiście poruszył do głębi. Nie mogę doczekać się drugiego sezonu. Polecam go z całego serca. Świetny wpis. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% ,że to był dobry serial.Mam nadzieje,ę drugi sezon będzie tak samo świetny:) Zaobserwuję również i pozdrawiam :)

      Usuń