sobota, 16 lipca 2016

NIBY TO TYLKO CZTERY ŚCIANY..




Hejka!

Mój pokój jest miejscem , w którym wyrażam siebie , dobierając kolor ścian czy nawet najmniejszego szczegółu myślę nad tym długo i staram się " wykombinować " coś z czego będę w 100% zadowolona i spełniona. Uwielbiam chodzić na zakupy  i kupować drobiazgi do mojego pokoju  , nawet z upragnionej zwykłej doniczki potrafię się cieszyć :D Taka już jestem , a wy macie tak samo ? :)
Nie jestem osobą , dla której własny pokój to tylko cztery ściany i ma  obojętne zdanie  co w nim się będzie znajdować.Chcę ,aby było miejscem , w którym będę  czuć się  jak  księżniczka w własnym królestwie.Ostatnio straszną mam "obsesje"   na punkcie białego , czarnego i szarego koloru i wiąże z tymi kolorami także moje pomieszczenie. Tak wiem teraz sypialnie z takimi kolorami są" na modzie" , ale jeżeli coś mi się podoba to zbytnio nie zwracam na to większej uwagi. Dzięki tym barwom pokój jest minimalistyczny oraz wydaję się być bardzo przejrzysty (taki jaki lubię ) :)
Nie przedłużając już chciałabym przedstawić wam parę dodatków i drobiazgów , które sprawią ,że wasz pokój za niewielką cenę zostanie odrobinę "odmieniony", jeżeli ktoś również ma taki styl jak mój , może kogoś zainspiruje i wybierze coś dla siebie :)




"Cza­sami szczegóły są bar­dziej is­totniej­sze niż ogół". 




1.Poszewka na poduszkę z bawełny- H&M












ALVINE KVIST Komplet pościeli IKEA Rześkie i chłodne dla skóry, bo wykonane z bawełny perkalowej - gęsto tkanej z cienkiej przędzy.


4.Koc z kapturem- H&M 










6.Świeca w pojemniku ceramicznym




TEJN Dywan IKEA
TEJN Dywan IKEA

SKURAR Ramka IKEA Może wisieć lub stać, poziomo i pionowo, aby w pełni wykorzystać dostępną przestrzeń.
SKURAR Ramka IKEA Może wisieć lub stać, poziomo i pionowo, aby w pełni wykorzystać dostępną przestrzeń.

SKURAR Zegar IKEA Bardzo dokładnie pokazuje godzinę, gdyż jest wyposażony w mechanizm kwarcowy.
SKURAR Zegar IKEA Bardzo dokładnie pokazuje godzinę, gdyż jest wyposażony w mechanizm kwarcowy.
ROTERA Lampion IKEA Można używać wewnątrz lub na zewnątrz.

5 komentarzy:

  1. Najbardziej ze wszystkich dbam żeby mój pokój był taki jaki sobie wymarzyłam :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham upiększać swój pokój małymi drobiazgami!

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. 54 year old Research Nurse Jilly Caraher, hailing from McBride enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Skiing. Took a trip to Harar Jugol and drives a Bugatti Type 57SC Atalante Coupe. zrodlo obrazu

    OdpowiedzUsuń