czwartek, 7 lipca 2016

Stawiam na wygodę!




Cześć!
Każda z nas chcę się czuć kobieco , a zarazem wygodnie.Niektóre z nas zmuszają się do noszenia szpilek , które okropnie obcierają nogi czy obcisłe spódniczki,sprawiające ,że chodzimy jak świeca.Kobiety takie pragną jak najszybciej wrócić do domu zdjąć te niewygodne rzeczy i przebrać się w jakiś luźny T-shirt i dresowe spodnie.Uwierzcie mi jest na to sposób ,a mianowicie chodzi mi tu o kombinezon.Co tu więcej mówić kombinezon jest bardzo wygodnym i eleganckim zamiennikiem.Według mnie każda z was powinna mieć chociaż jeden taki  w swojej szafie , ja osobiście zakupiłam ostatnio czarny, krótki kombinezon , z którego jestem bardzo zadowolona.
Ciuch ten może zakładać każdy bez względu na wiek, i okoliczności np.do pracy ,szkoły czy nawet na jakieś okoliczne uroczystości.Dzięki niemu przez cały dzień będziemy czuć się po prostu dobrze , nawet po powrocie do domu.Znajdują się one w praktycznie każdej sieciówcę , nie mówiąc już o internecie (jest ich pełno : D ).Poniżej przedstawię wam kilka fantastycznych kombinezonów w całkiem niskiej cenie( może ktoś się skusi do zakupu).Do zobaczenia :)











                                                                              klik
 klik

                                                                                                                                     







2 komentarze:

  1. Kombinezony swietnie wygladaja;d ale jak dla mnie sa lekko niepraktyczne;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja , mogę się tu trochę z Tobą zgodzić :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń