sobota, 2 lipca 2016

"Zwyczajnie prosta dziewczyna"





Hejka!

Witajcie moi pierwsi czytelnicy. Dzisiaj rozpoczynam przygodę z blogiem,wydaje mnie się, że to dobra decyzja i postaram się wkładać w blogowanie całe swoje serce. Tak w ogóle zapomniałam się przedstawić(gapa ze mnie ).Nazywam się Klaudia i mam 15 lat , pochodzę z malej miejscowości.Jak sama nazwa posta na to wskazuje jestem po prostu "zwyczajnie prostą dziewczyną ", chcę natomiast zaznaczyć ,że każdy bez wyjątku ja czy ty, czy ktokolwiek inny jest na swój sposób wyjątkowy i różny.Ja osobiście nie uważam , że jestem szarą myszką wręcz przeciwnie jestem bardzo  towarzyską i nawet trochę szaloną dziewczyną. Co tu więcej mówić, uwielbiam i interesuje się modą i kosmetykami.Jak kupię sobie jakiegoś nowego "ciuszka" to cała latam w skowronkach i mam ochotę na więcej :D dobra kochani nie będę już przedłużać , bo zanudzę was już na pierwszym poście , mam nadzieję ,że zostaniecie ze mną na dłużej i do zobaczenia w następnym poście .Pa :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz