wtorek, 12 lipca 2016

LORIN- STROJE KĄPIELOWE 2016


 HEJ :)


Jest już początek wakacji , a jeszcze nie macie stroju kąpielowego...świetnie trafiliście.Ostatnio przeglądając stronki internetowe , natrafiłam  przypadkiem na stronę ze strojami kąpielowymi ,chodzi mi tu o sklep internetowy Lorin. Stroje są modne , przepiękne i  bardzo dobrze wykonane.Nie przekraczają ceny 200 zł. Jeżeli ktoś poszukuję stroju lub chcę zwiększyć swoją kolekcję zapraszam do odwiedzenia stronki klik, na pewno  każdy znajdzie coś dla siebie.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                                                                  









1. klik                                                    4.   klik                                       7.klik
 2.  klik                                                5.  klik                                  8.klik
                                               3.   klik                                               6. klik                                           9.  klik                                                                                                                         


26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe stroje :) poklikałam :D
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy krój stroju jest po prostu śliczny!

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Są naprawde śliczne :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam ;*wspólna obserwacja ?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stroje :) Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w 3 kolażu są najładniejsze stroje! Poklikane!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ,zajrzę :) Jeżeli spodobał Ci się mój blog rzeczywiście , to zaobserwuj :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Hej! Zakochałam się w tym pierwszym stroju - jest piękny! Zazwyczaj inwestowałam w czarne klasyczne stroje, ale takie jak przedstawiłaś nadają prawdziwego wakacyjnego klimatu ;)

    Zaobserwowałam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com (nowy post o kremie z filtrem pod makijaż) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Też zazwyczaj kupowałam czarne , a może warto trochę odmiany i poszaleć z kolorami :D
      Oczywiście zajrzę i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ja narazie pracuje nad moja sylwetka bo mam strasznie duzo kompleksow i bardzo zle czuje sie w bikini czy tez w ogole w stroju kapielowym! :/ Ale stroje faktycznie przeswietne! <3
    Obserwuje! :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj ,że ze względu na wszystko powinnaś czuć się piękne , przyznam się , że też mam parę kompleksów , ale staram się tym zbytnio nie przejmować i czerpać z życia , radzę to samo Tobie :) Trzymam kciuki za to żebyś uzyskała swoją wymarzoną sylwetkę i pamiętaj nigdy się nie poddawaj :*
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  9. bardzo podobają mi się ostatnio stroje jednoczęściowe :)!
    może masz ochotę na wspólną obserwację?:) jeśli tak, daj znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stroje są świetne *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% :D cieszę się ,że się podobają :*
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Naprawdę świetne stroje wybrałaś :*
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy strój jest mega :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń